REGULAMIN USŁUGI MASAŻU BIUROWEGO WORKSITE
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w siedzibie klienta przez SULEMA Sp. z o.o. z siedzibą 32-540 Trzebinia, ul. 22 Stycznia 1863r. 14, NIP: PL6282291938 reprezentowaną Gabriela Agnieszka Ropka, zwana dalej „Masażystom”.
- Masażysta świadczy Usługi w dni powszednie od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00.
- Klienci i Pacjenci Masażu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na usługę Masażu, zwaną dalej „Usługą”.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Masażysta nie przyjmuje pacjentów pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających i ma prawo do odmowy wykonania zabiegu wobec takiego pacjenta usługi masażu.
§2
Definicje
Pacjent – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
Dziecko/osoba niepełnoletnia – pacjent, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Masażysty za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
Klienta – firma z którą Usługodawca zawarł umowę jednorazową, czasową lub na czas nieokreślony w zakresie świadczenia usług masażu biurowego wykonywanego pracownikom firmy klienta zwanymi pacjentami.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
Usługodawca – oznacza: Gabriela Ropka reprezentująca jako Prezes Zarządu firmę zarejestrowaną w KRS pod numerem 0001046418, pod adresem 32-540 Trzebinia, ul. 22 Stycznia 1863r. 14, NIP 6282291938, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu ekrs.gov.pl, Dane kontaktowe: adres e-mail: kontakt@sulema.pl.
§3
Klienci
- Klientem Masażysty jest podmiot gospodarczy zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub posiadający oddział zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Pacjentem Masażysty jest osoba pełnoletnia będąca pracownikiem Klienta, posiadająca pełną zdolność prawną.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Masażysta jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Pacjent jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów, skutkuje wzięciem przez Pacjentkę/Pacjenta a na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji właściciel Masażu jest zwolniony z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
- Pacjent jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
- Pacjent przed rozpoczęciem zabiegu, powinien zdjąć biżuterię a w szczególności kolczyki, łańcuszki, zegarki, bransoletki, okulary, itp. Masażysta masażu nie bierze odpowiedzialności za pozostawioną lub zagubioną biżuterię.
- W zabiegu Masażu uczestniczą tylko Masażysta i Pacjent. Inne osoby znajdują się poza miejscem wyznaczonym do Masażu. W sytuacji kiedy Pacjent ma przydzielonego prawnie Opiekuna dopuszcza się uczestnictwo Opiekuna w trakcie zabiegu.
§4
Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na stronie internetowej: www.sulema.pl .
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§5
Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty telefonicznie i online na stronie internetowej www.sulema.pl.
- Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 50% ceny Zabiegu. W przypadku braku zaksięgowania wpłaty do godziny 6:00 w dniu planowanego zabiegu lub braku potwierdzenia przelewu bankowego przesłanego na adres e-mail kontakt@sulema.pl, rezerwacja terminu ulega anulowaniu.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku lub w przypadku braku zadatku, uprawnia Usługodawcę do nałożenia postanowienia wymaganej zapłaty za cały zabieg, na podane konto bankowe lub przedpłaty przed zapisem na kolejny zabieg. Rezerwacja kolejnej wizyty w ww. przypadku będzie możliwa dopiero po opłaceniu zabiegu.
- Masażysta, dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Masażysty, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, choroba Pacjenta, nagłe wyłączenie mediów w miejscu wykonywania zabiegu i inne zdarzenia losowe niezależne od Masażysty i/lub Usługodawcy. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- W przypadku realizacji zabiegu zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny zabiegu wykonywanego dla Klienta.
§6
Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w miejscu pracy, Pacjent powinien stawić się w miejscu wykonywania usługi na 10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Masażu telefonicznie lub SMS na numer telefonu 500742088 z wyprzedzeniem co najmniej 15 minut przed Zabiegiem.
- Masażysta dopuszcza spóźnienie Klienta do 5 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Masażysta ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Masażysty.
§7
Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty zadatku przed wykonaniem usługi oraz pozostałej kwoty pomniejszonej o kwotę zadatku po wykonaniu usługi lub dokonanie przedpłaty pełnej kwoty w przypadku ofert promocyjnych w postaci zadatku.
- Aktualny cennik usług masażu znajduje się zawsze na stronie www.sulema.pl/cennik-masazu-biurowego-work-site-katowice/.
- W miejscu pracy masażysty udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
– płatność gotówką za wyliczoną kwotą (masażysta nie posiada przy sobie gotówki ze względów bezpieczeństwa)
– płatność kodem BLIK – przelew na telefon
– szybki przelew bankowy Przelewy24
– płatność kartą przez terminal płatniczy - Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie i na stronie internetowej www.sulema.pl. Promocje i rabaty nie łączą się.
§8
Standardy pracy Masażysty
- Usługodawca ma prawo do udzielenia pozwolenia na przebywanie na terenie obiektu klienta swoim masażystą oraz podwykonawcą usług masażu, a o każdej takiej osobie powiadomi Klienta przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem podając imię i nazwisko oraz nr PESEL lub nr dokumentu tożsamości celem identyfikacji takiej osoby.
- Masażysta oświadcza, że jest pracownikiem Usługodawcy odpowiednio przeszkolonym, do pracy na zajmowanym przez niego stanowisku, jak również posiada wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym jego stanowisku. Informacje te można również znaleźć na stronie www.sulema.pl
- Masażysta przed przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych.
- Masażysta przed przystąpieniem do Zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności masażysta wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Masażysta jest zobowiązany do posiadania aktu orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Masażyści z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych nieprawidłowości.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Pacjenta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. Sporządzony zostaje wtedy pisemny protokół z zdarzenia w trzech egzemplarzach dla stron: Usługodawca, Klient i Pacjent.
- Zabiegi są rejestrowane audiowizualnie przez Masażystę i Usługodawcę w celu: zabezpieczenia interesów zarówno WYKONAWCY jak i PACJENTA, przeciwko sytuacjom zagrażających życiu czy niestosownych zachowań np. o podłożu seksualnym.
- Nagabywanie, próby molestowania masażystów/masażystek będą zgłaszane do odpowiednich służb mundurowych i organów ścigania.
§9
Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
– przeprowadzić z Pacjentem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
– w związku z pkt. 4 § 3 niniejszego Regulaminu, odebrać od Klienta pisemną ankietę o stanie zdrowotnym,
– do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych oraz zaleceń pozabiegowych,
– do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług.
§10
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udokumentowanie niepoprawnego wykonania Zabiegu przez Masażystę.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane Klienta oraz dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście do rąk Usługodawcy, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres siedziby firmy SULEMA Sp. z o.o., ul. 22 Stycznia 1863r 14, 32-540 Trzebinia lub elektronicznie na adres mailowy kontakt@sulema.pl w postaci zeskanowanego podpisanego pisma załączonego do wiadomości email.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane dane do kontaktu w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§11
Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej polityki prywatności zawartej na stronie www.sulema.pl/prywatnosc/.
- Dane osobowe pacjentów przetwarzane są w celach wskazanych w ankiecie pacjenta www.sulema.pl/karta-pacjenta.pdf.
§12
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
- Klienci umawiając się na zabieg telefonicznie lub online, zobowiązani są do podania prawdziwego imienia, nazwiska, danych adresowych i danych do rozliczeń finansowych oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa Masażu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Masażysty, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą pisemną Masażysty.
- Po godzinach pracy Masażysty, nie gwarantujemy odpowiedzi na wiadomości tekstowe. W przypadku nie otrzymania odpowiedzi do dnia następnego, Usługodawca uprzejmie prosi o ponowienie wiadomości.
- Wszystkie przypadki, które nie zostały uwzględnione w regulaminie Masażysty , będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i zadowolenia, zarówno Klientów jak i Masażysty.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie www.sulema.pl.
- Aktualny regulamin wizyt jest umieszczony na internetowej www.sulema.pl/regulamin/.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie zabiegu, są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient oraz Pacjent korzystając z usług Masażu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia. Masażysta w uzasadnionych wypadkach, zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca zawarcia umowy, a w przypadku zawarcia umowy na odległość Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane przez Sąd za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, to zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, który to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od dnia 1 wrzesień 2023 roku.